Dorinta de cunoastere, ca si setea de imbogatire, sporesc cu fiecare noua avutie.

.......

vineri, 4 ianuarie 2013

2012 in 57 de imagini...

Pentru mine anul 2012 a fost un an plin in care am reusit sa-mi imbogatesc experienta personala, sa-mi fac mai multi prieteni, atat de prin alte tari (Liban, Burkina Faso, Franta), cat si de la noi din tara.

Anul 2012 mi-a oferit posibilitatea de a-mi descoperi noi calitati prin simplul fapt ca am fost pus in postura de a lua decizii foarte importante in momente delicate.

2012 mi-a schimbat oarecum viziunea despre viata, deoarece in unele momente am fost pus in situatii nemaiintalnite de mine. Am constientizat si mai mult cat de importanta este sanatatea, cat de importanta e familia, cat de importanti sunt prietenii. Aceste constatari le-am facut dupa ce am intalnit persoane care duceau lipsa de una dintre ele, sau unii duceau lipsa de toate trei, trist, dar adevarat. 2012 mi-a dat motive sa afirm si sa-I multumesc Celui de Sus ca am tot ceea ce poate sa-si doreasca o persoana fericita.

Si acum sa inchei intr-o nota care sa va incante si pe voi privirea si imaginatia; am postat un video in care o sa vedeti cat de frumoasa poate sa fie natura si peisajele care o definesc. 


P.S. pentru o calitate mai buna a vizualizarii imaginilor va recomand link-ul:
http://www.youtube.com/watch?v=YicShKE4ucA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu